29 серпня 2014 р.

10 років з інтернетом

Наше  кредо словами  колеги Петра Гоця 
                        „Приходьте  всі,  у  нас  всім  будуть  раді
                         За  кожен ваш  прихід, чи  інтерес.
                         Це  тільки  з виду  ми ,   як на  параді,
                         Насправді,  –   ми    працюєм    на   прогрес !”
З інтернетом  10 років  ми сучасна бібліотека,  навіть - система бібліотек, які використовують інтернет, працюють в  інтернеті та  маємо там  свої сторінки - дистанційно тримаємо зв'язок з реальними і потенційними користувачами.  
29    серпня 2004 p. при  центральній  бібліотеці  відкрився  інтернет-центр.
Розкішну  можливість  безоплатного  Інтернет-доступу читачі  бібліотек  отримали завдяки  фінансування  проекту   Посольством  США  в  Україні.

Становленню  бібліотечного  Інтернет-центру  передувала клопітка  робота   працівників  центральної бібліотеки  по  написанню  проекту, його  презентації  серед  потенційних  меценатів, облаштуванню  приміщення   Інтернет-центру, навчанню персоналу. 
Користувачам надано право  отримувати сучасну  оперативну інформацію, використовувати усі можливі сервіси  інтернету. . Робота  велась в рамках проекту "Центр інформаційного прориву"   і на протязі 10 років удосконалювалась. 
Хроніка  подій  десятилітньої давності у  фотографіях :




Відгуки користувачів  інтернет-центру  в 2005 р.  (до річниці інтернету)

Чим я займаюсь в Інтернеті.
Що таке Інтернет?  Інтернет – це сукупність всього доброго та всього злого, що існує на Землі, зібрана в електронному вигляді. Інтернет – це безмежний світ інформації, в якому я, поринаючи кожний день, знаходжу для себе нові та корисні дані, які потрібні мені в повсякденному житті.
У моєї особистості є два життя – повсякденне та Інтернет, в якому я живу так само, як і наяву. Правда, різницю між ними можна помітити одразу, бо в нашому житті є речі, які не можна замінити нічим!
Приходячи кожен раз в Інтернет, я, заздалегідь, знаю, що мене цікавить і чого я прийшов сюди, яку інформацію мені потрібно знайти на даний момент.
Інформація, яку я потребую, має різний характер. Переважно, шукаю я інформацію текстового характеру (реферати, курсові, новини). Також мене цікавлять і розважальні пропозиції, які пропонує Інтернет (музика, кіно та радіо).
Я дуже вдячний всім працівникам Жидачівської районної центральної бібліотеки, зокрема працівникам бібліотечного Інтернет-центру, які дозволяють мені проводити достатньо часу в Інтернеті для свого інтелектуального розвитку.
 З повагою Ваш постійний користувач    Володимир Станів

Відгук
Зараз в період великої комп'ютеризації нашого суспільства велике місце в нашому житті посів інтернет.   Саме так ,  без інтернету важко собі уявити наше життя. Інформація будь-якого рівня , безліч  потрібних і цікавих речей ви можете знайти тут.  Саме такий  інтернет-центр  у бібліотеці  я  відвідую  з 10 листопада  2004 року. За цей  час я отримав  можливість  безкоштовно  працювати  в  Інтернеті   майже  кожного тижня.  Дійсно , прекрасна аудиторія , найсучасніше обладнання , і безперечно , кваліфіковані працівники. Все  це  вас чекає в Інтернет- ценрі в Жидачівській центральній  бібліотеці.
    Читач  бібліотеки,  постійний  відвідувач  Бібліотечного інтернет-центру   Герега  Назар.

Відгук  про  роботу  Інтернет  -  центру.
Дуже  охайно  .    дуже  гарно.  Надзвичайно  привітні  адміністратори.  Завжди  допоможуть.  Вчасно  садять  за  комп'ютер.  Проте  і  вчасно  піднімають.  Дуже  подобаються  нам  м'ягенькі  крісла.  Відмінний  сервіс , хоч  і  кави  не  подають.  Оцінку  роботі  центру  даємо  відмінну.  Від  імені  усієї  ЗОШ  № 2  щиро  дякуємо  за  вашу  натхненну  працю.  Бажаємо  вам  щастя  ,  здоров”я  і  довгих  літ  життя.    Павло Костів.

Логічним продовженням першого проекту, розширення  послуг бібліотеками району стали наступні проекти "Бібліоміст", "Громадські інформаційні  центри у Львівській області". До  усіх процесів роботи торкнулися сучасні  засоби, в т.ч. інтернет знаний, інтернет який розвивається.

в  бібліотечному інтернет-центрі сьогодні :





Немає коментарів:

Дописати коментар