19 грудня 2014 р.

помагаємо СВЯТОМУ МИКОЛАЮ творити ДОБРІ СПРАВИ

ДОРОГІ ДРУЗІ, 
УСІМ  БАЖАЄМО  ДОРЕЧНИХ ДАРУНКІВ,
 ВІДЧУТТЯ ТАЇНСТВА  СВЯТА. 

 Святий Миколаю. прошу я у Тебе.
Щоб мир в Україні нарешті настав.
Щоб було безхмарним і сонячним небом.
Письменник свій твір про кохання писав.
Щоб гралися діти в Донбасі без страху.
Над ним синьо-жовтий щоб стяг майорів.
Сусід наш північний зазнав щоби краху,
Війська з України навіки відвів.
Щоб дійсно реформи у нас проводили,
Щасливо щоб жив український народ,
Нам дай ,  Миколаю , здоров'я і сили,
Аби ми позбулись усіх перешкод.
Щоб діти сміялись, дорослі раділи,
Щоб наша держава позбулась оков,
В які  у свій час Україну оділи,
Подай нам Надію і Віру й Любов !!!
Я захисту в Тебе прошу, Миколаю,
Для свого народу, своєї землі,
Ти можеш усе, про це добре я знаю.

Ото ж не відмов Ти сьогодні мені…

Звичайно, добрі  справи   Святого Миколая творяться таємно,
 але  так  хочеться щоб в час  свят   турботу, увагу  відчули не  лише ті родини котрі  живуть  в  мирі, а  й  ті  
хто  стоять на  варті заради нашого миру . 

ЧАС СВЯТ  -  час  для  ТВОРЕННЯ ДОБРИХ  СПРАВ !

РЯТУЙМО  СВОЇ  ДУШІ !!!

  Працівники  бібліотеки дотримали  свого слова, приготували, розфасували  і  передали  бійцям Львівського батальйону Територіальної оборони, які повернулись із зони АТО на  відпочинок  10 банок вітамінної суміші "БОМБА" 
  і рішенням  профспілкового  комітету  бібліотечних працівників   відмовились  від закупівлі  новорічних подарунків членам  профспілки та перечислили  кошти в  сумі  дві тисячі шістсот гривень  на  лікування бійця АТО Янчевського Романа.


Немає коментарів:

Дописати коментар